Foto: http://romelteafoto.blogspot.com/ |
Kapala Bagean Umum Fathujaman oge
ngadadarkeun, dugi ka kiwari loba keneh kandaraan nu parkir di jajalaneun kampus,
sabab minimna lahan parkir ti basa pangwangunan gedong anyar rengse. “Tapi da teu
boga pilihan sejen, salian ti ngamangpaatkeun lahan nu aya,” pokna.
Butuh tarekah,
di antarana ngomean infrastruktur, saperti ngalegaan jalur asup kandaraan jeung
ngabeberes lahan nu teu dipake. Ayi nyebutkeun, aya lima tempat nu bisa
dijadikeun lahan parkir, nyaeta di satukangeun Fakultas Ushuludin, gigireun aula
anyar, jeung Gazebo.
Dua Tarekah
Gawe bareng jueng
PT. Trilogal, UIN nyawalkeun dua sistem parkir nu baris dikokolakeun di ieu
kampus, Kahiji, sistem finger print. Saban
nu mawa kandaraan nyeu-scan curuk, terus
mayar Rp1000 sapoena. Kadua, ngagunakeun simcard.
Naha engke dibagikeun haratis, atawa kudu mayar saban bulanna. Bisa oge dibayar
saban bulan sangkan leuwih murah dibanding saban poe. Tangtu gumantung
kaputusan.
Panghasilan tina
duit parkir teh saban bulanna, ceuk Ayi, 60 keur kampus, 40 keur nu ngelola.
Tapi eta aturan eta can jinek. Lamun geus disaluyuan, eta panghasilan teh baris
asup kana Pendapatan Keuangan Badan Layanan Umum ( PK BLU)
Jumlah mahasiswa
UIN dina saban tauna beuki loba. Teu sabanding jeung mahasiswa rengse. Lahan
parkir sababaraha taun ka hareup bakal beuki heurin.
Fathujaman mere
jalan kaluar. Dua konsep nu tiasa janten solusi di antaaran ngabangun gedong
parkir atawa meuli deui lahan. Keur gedong parkir, lamun teu aya ti pamarentah,
rek nyieun konsorsium jeung pihak perusahaan. [] Ahmad Sidik Suganda | Jurnalistik 5 A | UIN SGD Bandung
:: Praktek Mata Kuliah Jurnalistik Sunda |
Prodi Jurnalistik Fakultas Dakwah dan Komunikasi |
UIN SGD Bandung |
|